niedziela, 7 lutego 2016

Chapter 20| Jest Violetta? 2/2


Zostaw komentarz. To mnie motywuję.

     Z dedykacją dla Camuflage.~Wszystkiego najlepszego z okazji imienin ;**
Spóźnione, ale szczere ;)


     Wchodzę do mojego mieszkania i trzęsącymi się rękoma zamykam drzwi. Nie wiem jak mu to powiem, ale w końcu muszę.
-Cześć skarbie.-Powiedział radośnie Federico podchodząc do mnie. Uśmiechnęłam się do niego blado.-Coś się stało?-Dodał.
-N-nie. Znaczy tak.-Zająkałam się.
-To tak czy nie?-Zapytał dla pewności.
-Tak.-Pociągnęłam go za rękę w stronę kanapy i kazałam mu usiąść. Natomiast ja usiadłam naprzeciwko niego. Wciągnęłam głośno powietrze po czym złączyłam ręce razem.
-Fede, bo ja.. my.. Ugh jestem w ciąży.-Rzuciłam szybko. Popatrzył na mnie zdezorientowany. Otworzył buzię, żeby coś powiedzieć, ale po chwili zamknął. Wiedziałam. Na pewno będzie mi kazał się wynosić. Zamknęłam oczy i przełknęłam głośno ślinę. Nie minęło pięć sekund, a poczułam ramiona mojego chłopaka na sobie.
-To wspaniała wiadomość.-Szepnął całując mnie w czoło.
-Nie jesteś zły?-Zapytałam.
-Nie. Dlaczego bym miał? Przecież jakby nie patrząc ja tez brałem w tym udział.-Zaśmiał się. Uśmiechnęłam się do niego i przytuliłam.-Damy radę. Nasze syn będzie miał najlepszych rodziców.-Powiedział dumnie.
-Skąd ta pewność, że będziemy mieć syna?
-Pff. Żadna pewność. To jest wiadome na sto procent.-Wyszczerzył swoje białe zęby.

Violetta
   Przeszukując szafę wypadła jakaś koperta. Podniosłam ją i otwarłam. W środku znajdowały się dwa bilety do Hiszpanii. Chwila. Do Hiszpanii? To nie są moje bilety, bo chyba bym pamiętała, że je kupiłam. Wpatrując się w kartkę do pokoju wszedł Leon.
-Skarbie widziałaś moją ko… Znalazłaś.-Stwierdził.
-Właśnie znalazłam i nie wiem co.-Wstała i podałam mu kopertę.
-To miała być niespodzianka.-Powiedział zażenowany.
-Czyli to twoje bilety?-Popatrzyłam na niego z założonymi rękami na piersiach.
-Nie moje tylko nasze. Miałem ci powiedzieć za tydzień, ale widzę, że niespodzianka się nie udała.-Odparł ze skwaszeniem. Pokiwałam głową z dezaprobatą i go przytuliłam.
-Spokojnie. Udała się.-Zachichotałam. Pocałował mnie w czoło i się uśmiechnął.
      Wychodzę właśnie z łazienki po czym idę do salonu gdzie siedzi szatyn. Klepie go lekko w ramię i kieruję się na taras jego domu. Usiadłam na schodku i popatrzyłam w gwiazdy. Tysiące gwiazd rozświetla niebo. Mogłabym tak siedzieć całymi nocami. Uwielbiam wszystko co związane jest z nocą. Pamiętam gdy miałam z jakieś czternaście lat wychodziłam przez okno na dach i mogłam tak siedzieć ciągle. Poczułam na swoich ramionach koc. Odwróciłam się i zobaczyłam zielonookiego, który siadał obok mnie. Oparłam głowę o jego ramię, a on mnie objął.

***
Od autorki: No i oto druga część dwudziestki! Właśnie dwudziestki.
Szybko ten czas leci. Już niedługo nawet rok bloga stuknie *0*
Ile wy czasu się ze mną męczycie :') Ale to chyba dobrze, nie?
Dzięki wam wiem, że kocham to co robię! 
Do następnego!
10 komentarzy->Chapter 21.
Buziaki,
Daria *-*

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hej Daria! ♥

      Fede przyjął nadzwyczaj spokojnie wiadomość o dziecku.
      Ma szczęście. Inaczej V i L by mu dali popalić :**
      Syn? A może córka co?
      Fede jasnowidz :)

      V znalazła bilety do Hiszpanii.
      I buuuuum po niespodziance;);*
      Leon trochę smutny z tego powodu, ale cóż ważne, że V podoba się ta niespodzianka.
      Nie mogę się doczekać jak tam będą już :)
      Gwiazdy. Viola. Leon. Ahhh ta miłość.

      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      Usuń
  2. #Camouflage *-* (Najlepszego jeszcze raz ;D)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo ! najlepsze ! doskonałe !

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż raz nie jestem aż tak potwornie spóźniona!
    #BrawoJa XD
    Jestem normalnie z siebie dumna XD

    Ale wracając do rozdziału ;D
    Albo jeszcze nie XD CUDOWNY GIF >>>>
    Zakochałam się w nim *.*
    Okej, teraz wracam do rozdziału :P

    Cieszę, się że Fede tak spokojnie przyjął wiadomość o dziecku <3
    Aby mu się oberwało gdyby zareagował inaczej XD
    Dostałby kopa w dupę i ode mnie i o Violki i Leona XD
    Czyżby szykował się wyjazd Leonetty do Hiszpanii?
    A może właśnie w Espani wezmą przykład z Luśki i Fede? XD
    Pozdrowionka <33
    Zapraszam do mnie
    http://jortinimylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!
    Jestem tu nowa i zaczarowana twoim talentem. Bardzo mi się podoba ten blog. Przeczytałam wszystkie rozdziały i One shoty. Piszesz cudownie.

    Rozdział jest zajebisty.
    Leon słodziak. Wycieczka do Hiszpanii.
    Lu w ciąży. Feder się cieszy. Już obstawia, że to chłopiec.

    G.E.N.I.A.L.N.Y
    Z.A.J.E.B.I.S.T.Y
    F.A.N.T.A.S.T.Y.C.Z.N.Y
    P.R.Z.E.P.I.Ę.K.N.Y
    B.O.S.K.I

    Czekam na next!
    Serdecznie zapraszam do mnie. Może Ci się spodoba, może nie. Mój blog jest o Leonettcie:*
    http://kochamleonetteforever.blogspot.de/?m=1
    Pozdrawiam Patty;*
    Buziaczki♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  6. dopiero co odkryłam twojego bloga a już nie mogę się oderwać od czytania :) z niecierpliwością czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział nie mogę się doczekać następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurde!!!!
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno zostanę na dłużej! *O*
    Masz, nową czytelniczkę :D
    Rozdział mi się bardzo podoba, taki cudowny ^^
    Na prawdę <333
    Dodaję się do obserwujących i będę tutaj często zaglądać ^^
    Czekam na kolejną perełkę <3
    Jak znajdziesz czas, zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło ^^

    Merry

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz wywołuję uśmiech na mojej twarzy oraz motywuję do dalszego pisania, za co Wam serdecznie dziękuję! ❤

Statystyka

Informacje

Blog opowiada o losach bohaterów serialu "Violetta". Nie jest odwzorowaniem serialu.

Rozdziały są publikowane w każdą niedzielę.


Szablon widnieje od 12.08.2015 r.

Wykonał go mój grafik.
Treść zawiera wulgaryzmy, bez treści erotycznej.

Kontakt:
setka.verdas@o2.pl
Data założenia bloga: 21.02.2015 r.
Tytuł aktualnego opowiadania: "In My Dreams"


Pozdrawiam, Daria.

Obserwatorzy

Moja lista blogów, które czytam ^^

Tłumacz! ;D

© 2015 Daria Jorgistas
BDSGN