niedziela, 21 lutego 2016

Rocznica bloga.

***
Jeden rok.
365 dni.
8670 godzin.
525600 minut.
31536000 sekund.
3153600000 setnych sekund.
***
 
    Dokładnie tyle czasu prowadzę tego oto bloga. Przez cały jeden okrągły rok musieliście czekać na każdy rozdział, musieliście męczyć się ze mną i moimi wymysłami. Nie wiem co powiedzieć/napisać. Aktualne statystyki są zadziwiające. Nie spodziewałam się, że przez jeden rok tyle osób odwiedzi tego bloga. Nie miałam pojęcia ilu osobom spodobały się wszystkie historię zamieszczane tutaj. Duża ilość osób mnie wspiera w tym co robię. Znajomi, rodzina, ale przede wszystkim wy. Moi czytelnicy. Szczerze? To miał być zwykły zakład z koleżanką. Ten blog miał być dla beki. Ale przerodził się w mój cel. W moją pasję, której nie mam zamiaru kończyć. Którą mam zamiar rozwijać dalej.

Obecnie jest:
69 803 wyświetleń,
408 komentarzy,
22 obserwujących,
31 osób w moim kręgu.

Dla mnie to naprawdę dużo. Nigdy nie myślałam, że zwykły żart mógłby przerodzić się w coś tak wielkiego. Dzięki Wam udowodniłam sobie, że potrafię pisać, potrafię się wypowiadać na różne tematy. Krótko mówiąc DZIĘKUJĘ. Dziękuję za wszystkie komentarze, za miłe słowa, za tak dużą liczbę wyświetleń. Do dzisiaj pamiętam mojego pierwszego posta.

"[..] 

Oto prolog mojego opowiadania o Violettcie <3 To jest moje pierwsze opowiadanie więc
proszę nie hejtować. Mam nadzieje, że wam się spodoba. Dziś postaram dodać pierwszy
rozdział opowiadania.

Setka :*"

Jeszcze wtedy podpisywałam się Setka :') Nie zapomnę tego nigdy. Dzięki temu wybiłam się na blogspocie. Naprawdę dziękuję za to co dla mnie robicie. Rozdział pojawi się później.
Buziaki,
Setka Verdas
Setka Jorgistas
Daria Jorgistas *-*


2 komentarze:

  1. Skarb.!
    Przede wszystkim ogromnie ci gratuluję. Sama wiem, że prowadzenie bloga, to nie lada wyzwanie. Trzeba poświęcić na to kupę czasu; na pisanie rozdziałów itp. Za to wszystko chciałabym ci podziękować.
    Nie jestem z tobą od początku, ale na tyle długo, żeby móc stwierdzić, że w pełni zasłużyłaś. Tyle komentarzy, wyświetleń, obserwujących.
    Dziękuję ci za czas, który wkładasz w ten blog, za to, że masz talent i go nie marnujesz.
    Dziękuję za wszystko❤
    Avi Blanco, Ryan ll i wreszcie:
    Kamuflaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kochana!
    Widzisz ile osiągnęłaś?
    Gratuluję jeszcze raz! ❤❤
    Czekam na rozdział!

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz wywołuję uśmiech na mojej twarzy oraz motywuję do dalszego pisania, za co Wam serdecznie dziękuję! ❤

Statystyka

Informacje

Blog opowiada o losach bohaterów serialu "Violetta". Nie jest odwzorowaniem serialu.

Rozdziały są publikowane w każdą niedzielę.


Szablon widnieje od 12.08.2015 r.

Wykonał go mój grafik.
Treść zawiera wulgaryzmy, bez treści erotycznej.

Kontakt:
setka.verdas@o2.pl
Data założenia bloga: 21.02.2015 r.
Tytuł aktualnego opowiadania: "In My Dreams"


Pozdrawiam, Daria.

Obserwatorzy

Moja lista blogów, które czytam ^^

Tłumacz! ;D

© 2015 Daria Jorgistas
BDSGN