poniedziałek, 16 listopada 2015

Q&A+Podziękowania.

MOJE KOCHANE 5SOS!
       Witam was w ten piękny dzień! Właśnie przed chwilą wybiło 50 000 wyświetleń! Za co wam dziękuję! Nie chciałam się rozpisywać na ten temat, ale jednak muszę. Nie długo będzie już rok od kąt istnieje ten właśnie blog. Jeden okrągły rok, a tu już jest 50k wyświetleń. Nie mam pojęcia co napisać. Nie umiem tego wyrazić w słowach, ale chciałam powiedzieć napisać jedno. Dziękuję. Dziękuje za to, że jesteście. Za to, że mnie wspieracie. Za motywację jaką mi dajecie. Za komentarze dzięki, którym śmieję się do ekranu. Tak przez was śmieję się do ekranu, a moja mama myśli, że ze mną jest coś nie tak! xD Mniejsza. Dziękuję za wszystko co dla mnie robicie! A teraz przejdziemy do wyczekiwanego przez was Q&A!




1. Co skłoniło cię do pisania bloga?
 Do pisania bloga skłoniła mnie koleżanka. Tak naprawdę to miał być zwykły żart z tym blogiem. Zwykły zakład o to czy na serio go założę. Założyłam. I nie żałuję. Po tym gdy już miałam bloga zaczęłam myśleć inaczej. Myślałam o czym mógłby być, jaka będzie jego tematyka itp. Nie myślałam o nim jak o zwykłym zakładzie. Szczerze mówiąc gdyby nie ona pewnie nie było by mnie tutaj w tym właśnie momencie. Za to jej dziękuję!

2. Ile masz lat?
Wiedziałam, że będzie to pytanie. A więc tak. Mam 13 lat. (tak wiem stara jestem xD

3. Czy pisanie sprawia ci przyjemność?
Tak, pisanie sprawia mi wielką przyjemność. Dzięki temu, że piszę mogę wymyślać własne wydarzenia oraz bohaterów, jak potoczy się ich życie i jak się zakończy. Za to najbardziej kocham pisać!


4. Ulubiony serial/film?
Ulubiony seria to "Violetta", a film to "Niezgodna", ale jeśli chodzi o horror to "Wilkołak".

5. Myślałaś kiedyś nad pisaniem czegoś innego?
Szczerze mówiąc to nie. Nie mam zamiaru kończyć tej historii, więc się tak szybko się mnie nie pozbędziecie. xD

6. Jaki masz kolor włosów?
Nie wiem czemu zastanawiałam się nad tym pytaniem po co wam to wiedzieć, ale jak już chcecie wiedzieć to moje włosy są koloru ciemny blond i mają czarne końcówki. (tak farbuje)


7. Ulubiona książka?
Nie mam ulubionej, ale myślę, że "Zaułek kochanków" to najlepsza książka jaką dotychczas przeczytałam.


8. W jakim województwie mieszkasz?
Czy wy chcecie mnie śledzić?! o.O xD Od razu mówię, że jak ktoś mnie rozpozna na ulicy będzie to wasza wina xD Wielkopolska ;)


9. Masz zwierzęta? Jak tak to jakie?
Tak mam. Chomika syryjskiego (tak tego wielkiego) i dwa psy.


10. Ulubiona blogerka?
Nie mam. Moim zdaniem każda blogerka jest świetna! A tak poza tym nie umiałabym wybrać.


11. Ulubiona para z Violetty?
Leonetta ;)


12. Ulubiona aktorka?
Nie mam :/


13. Ulubiony zespół?
5 Seconds Of Summer <3


14. Ulubiony YouTuber? Ulubiona Youtuberka?
 Nie mam ani ulubionego YouTubera ani YouTuberki.

15. Skąd czerpiesz inspiracje na rozdziały?
Właściwie to nie wiem sama. Po prostu siadam przy komputerze i piszę to co mi przyjdzie do głowy.

16. Masz jakieś pasje oprócz pisania?
Mam, ale nie wiem czy to mogę nazwać pasją. Jeżdżę konno oraz na fiszce (desce). Na fiszce jeżdżę najczęściej gdy nie mam humoru.

17. Wolisz Leonettę czy Jortini?
Leonettę. Moim zdaniem to co w filmie powinno pozostać w filmie. W realu nie zawsze jest prawdą jak w przypadku shiperek Jortini. Nie chcę nikogo obrazić to pisząc, więc więcej na ten temat się nie wypowiem.

18. Robisz szablony?
Niestety nie. Mam od tego ludzi xD

19. Masz ulubiony kolor?
Mam nawet dwa! Niebieski i zielony.

20. Reebook czy Adidas?
Obie firmy ;)

21. Jesień czy zima?
Zima *-*

22. Lubisz świeczki zapachowe?
Tak *-* Są moim uzależnieniem. Zawsze gdy piszę zapalam je.

23. Potrafisz jeździć na łyżwach/rolkach?
Potrafię tylko na rolkach.

24. Wolisz spodnie czy spódnice?
Zdecydowanie spodnie! Nienawidzę spódniczek ;-;

25. Lubisz fast foody?
Tak, chociaż za często ich nie jem.

26. Jaka jest twoja ulubiona lekcja?
Plastyka i muzyka!

27. Akceptujesz związek Jorge ze Stephie, a Martiny i Petera?
Tak, akceptuję.

28. Masz swojego idola, jak tak to jakiego?
Mam nawet pięciu xD Jestem fanką Jorge Blanco i zespołu 5SOS, a że jest ich czterech to jestem fanką każdego z osobna.


29. Ulubiony aktor?
Jorge Blanco <3


30. Ulubiona piosenka?
Mam dwie. She looks so perfect i Amor en el aire <3


31. Kiedy zaczęłaś oglądać Violettę?
Od pierwszego sezonu. ^^


I tak oto skończyłam odpowiadać na pytania. Szczerze mówiąc myślałam, Ze będzie ich około 15, a tu takie zdziwienie, że było ponad 30. Jeszcze raz dziękuję wam za wszystko co dla mnie robicie! Do następnego rozdziału ;** I zapraszam was do komentowania rozdziału 9 ;**

Buziaki,
Daria *-*

3 komentarze:

  1. Gratuluję.
    Ty stara?
    Ciesz się póki możesz.
    Kiedy ja byłam w twoim wieku( nie to dopiero staro brzmi poczułam się jak taka babcia haha)
    Nie no ale serio zazdroszczę ci że masz 13 lat.
    Ja mam 14 (prawie 15 ale lubię się odmłodzić)
    Jak tylko wejdę na jaką kol wiek lekcje to zaraz się zaczyna że musimy się zastanowić co chcemy robić w życiu.
    Babka od Biologi dobiła mnie bardziej bo do nas z tekstem że 2 gimnazjum leci najwolniej a 3 najszybciej.Jeszcze raz gratki. Mój blog nigdy tyle nie osiągnie co twój. Życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, mam od tego ludzi, dobre.
    Dzięki za odp. na moje pytania.
    Czekam na rozdział.
    I gratuluję tylu wyświetleń, marzę o tym, żeby mieć tyle co Ty w rok.
    Pozdrawiam.
    xoxo

    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję jeszcze raz :)
    Jesteś świetna <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz wywołuję uśmiech na mojej twarzy oraz motywuję do dalszego pisania, za co Wam serdecznie dziękuję! ❤

Statystyka

Informacje

Blog opowiada o losach bohaterów serialu "Violetta". Nie jest odwzorowaniem serialu.

Rozdziały są publikowane w każdą niedzielę.


Szablon widnieje od 12.08.2015 r.

Wykonał go mój grafik.
Treść zawiera wulgaryzmy, bez treści erotycznej.

Kontakt:
setka.verdas@o2.pl
Data założenia bloga: 21.02.2015 r.
Tytuł aktualnego opowiadania: "In My Dreams"


Pozdrawiam, Daria.

Obserwatorzy

Moja lista blogów, które czytam ^^

Tłumacz! ;D

© 2015 Daria Jorgistas
BDSGN