sobota, 14 listopada 2015

Chapter 09| Pamiętam wszystko.



            
Zostaw komentarz. To mnie motywuje.


Z dedykacją dla wszystkich komentujących.

          Popatrzyli jeszcze raz na mnie dla pewności. Uśmiechnęli się.
-Już myśleliśmy, że nie będziesz z nami chodzić na imprezy.-Zaśmiałem się i wpuściłem ich do środka. Weszli do salonu i popatrzyli na mnie tym swoim wzrokiem „ale masz branie” jak patrzyli na mnie parę lat temu.

-O Diego, Fede jak ja dawno was nie widziałam.-Pisnęła Jess.
-Chwila skąd ty nas znasz skoro my cię nie znamy?
-Nie pamiętacie mnie? A kto w wieku piętnastu lat pchał się, żeby iść z wami na imprezę po dwudziestej czwartej?
-Jessica, ale czekaj to ty?
-A kto? Ksiądz?
-Nie ty nie jesteś Jess. McQueen miała blond włosy i ubierała dżinsy i T-shirt’y, a ty masz kasztanowe długie włosy i sukienkę.
-Oj Diego. Ludzie się zmieniają.
-Czyli ty jesteś Jessica, a to musi być Lara twoja przyjaciółka!-Krzyknął Federico zadowolony myśląc, że zgadnął kto siedzi obok McQueen. Wszyscy popatrzyli na Pasquarelli i zaczęli się śmiać.
-No co?
-To nie Lara. To Violetta dziewczyna Leona.-Rzuciła moja kuzynka.
-Jess. Nie jestem dziewczyną Leona. Tylko jego przyjaciółką.
-Jak dla mnie mogłabyś być jego żoną, a ja bym była ciocią takiego małego Verdas’ka.
-Moja droga kuzyneczko.
-Tak mój drogi kuzynie?
-Nie rozpędziłaś się?
-Nie.
-Verdas weź przestań ja też bym chciał być wujkiem twojego dziecka.-Bąknął Federico.
-Ej ja też chcę!-Rzucił „obrażony” Diego. Violetta tylko się na nich popatrzyła i się zaśmiała.
-Dobra wy przestańcie. Robicie mi dziecko, a ja nawet nie jestem z Violettą.
-No to buzi, buzi i po sprawie.
-Federico, a pokazał ci ktoś miasto z lotu ptaka?
-Nie.
-A chciałbyś zobaczyć? Bo jeśli tak wystarczy, że wylecisz przez to okno.
-Wiesz chyba jednak nie skorzystam.
-A szkoda, bo mam wielką ochotę pokazać ci to miasto.
-Dobra, dobra. Koniec gadania. Violetta, chłopaki może pójdziemy na jakąś imprezę?-Zapytała Jessica.
-Czemu nie. Mi tam pasuję, a wam chłopaki?
-Mi zawsze zresztą Diego tak samo. Leon nie daj się prosić.
-Spoko. Czyli idziemy czy jedziemy?
-Weźmy Taxi. Jak się upijemy to raczej nikt nie będzie prowadzić.-Skwitował Fede.

Violetta
      Jesteśmy na imprezie od dobrych dwóch godzin. Diego flirtuję z Francescą, a Federico z Ludmiłą. Jakimś cudem moje przyjaciółki znalazły się na tej samej imprezie co my. Jess tańczy z jakimś gościem, a ja siedzę przy barze i piję chyba już czwartego drinka. Leon gdzieś zniknął z pola widoku. Pewnie tańczy z jakąś cycatą blondynką, która ma siano zamiast mózgu. Nie wiem czemu, ale ta myśl, że Leon tańczy z jakąś inną dziewczyną sprawiała, że coś we mnie w środku zaczęło się gotować. Chyba jestem o niego zazdrosna. Nie chyba tylko na pewno! Nie udawaj głupiej! Krzyczała moja podświadomość. W pewnym momencie poczułam, że ktoś położył rękę na moim ramieniu. Odwróciłam się i zobaczyłam Verdas’a.
-Zatańczysz?-Próbował przekrzyczeć głośną muzykę grającą w sali.
-Jasne.-Też próbowałam przekrzyczeć muzykę jak szatyn. Podał mi rękę i zaprowadził na parkiet. Zaczęliśmy tańczyć. Na początku tańczyliśmy obok siebie, później tańczyliśmy bardzo, ale to bardzo blisko siebie. Ocierałam się o Leona, a on o mnie. Chyba alkohol zaczął buzować w moich żyłach. Znowu się mylisz. Nie chyba tylko na pewno! Kolejny raz tego wieczoru moja podświadomość mnie pouczała. Nie myślałam już tak jak przed imprezą. Po prostu odwróciłam się przodem do szatyna i go pocałowała. Całowaliśmy się bardzo namiętnie.
-Chodźmy do mnie.-Wysapał mi przy ustach. Kiwnęłam głową po czym chwycił mnie za rękę i wyprowadził z pomieszczenia. Przed budynkiem pocałował mnie jeszcze raz. Zawołał Taxi, która stanęła, aby nas wziąć. Zielonooki podał adres i pojazd ruszył. Po dojechaniu mężczyzna otworzył drzwi po czym mnie wpuścił. Gdy je zamknął odwrócił się do mnie. Uśmiechnął się chytrze i zaczął mnie całować. Weszliśmy do sypialni jednocześnie się całując. Rozpięłam mu guziki, a on mnie rzucił na łóżko.
                     Gdy się obudziłam nic nie pamiętałam. Głowa mnie bolała jak cholera. Przetarłam oczy i zorientowałam się, że nie jestem u siebie w domu. Odwróciłam się w drugą stronę i zobaczyłam Leona. Leona?! My chyba nie…?! Podniosłam lekko kołdrę. Nie mam nic na sobie! To jasne, że jak leżysz w jednym łóżku z chłopakiem i to jeszcze nago to musiało do czegoś dojść. Jak ja nie lubię kiedy moja podświadomość ma rację! Postanowiłam, że obudzę szatyna.
-Leon?-Szturchnęłam go lekko w ramię.
-Mamo jeszcze pięć minut.
-Leon!-Krzyknęłam. Wystraszył się, nie wiedział co się stało i jednocześnie spadając z łóżka pociągnał za sobą kołdrę.
-C-co się stało?
-To ja się powinna zapytać co się stało, że śpimy w jednym łóżku i do tego nadzy.
-Wiesz jak chłopak z dziewczyną śpią razem bez ubrań to wiadomo, że musieli się…
-Stój. Nie dokańczaj. Powiedz mi jedno.
-Tak?
-Pamiętasz coś?
-Ja? Wszystko.
-C-co?
-Pamiętam wszystko.
-Ale przecież wypiłeś więcej ode mnie.
-Tak, ale zapomniałaś, że mam mocną głowę i mimo, że wypiję dużo pamiętam wszystko.
-To dlaczego nie przerwałeś, gdy się zaczęliśmy całować?!
-Bo nie chciałem…-Szepnął.
-Dlaczego?
-Bo nie.
 -Powiedz mi dlaczego.
-Bo mi się podobasz! Pasuję taka odpowiedź?-Popatrzyłam na niego zszokowana. Właśnie przyznał się, że mu się podobam. Nie wiem co powiedzieć. Patrzę na niego i nie umiem wydusić słowa.
-Zapomnij.-Powiedział po chwili i wstał z podłogi. Potrząsnęłam lekko głową. Wzięłam wczorajsze ubrania i się w nie ubrałam. Zeszłam po cichu po schodach. Zauważyłam, że Leon stoi przodem oparty do blatu kuchennego. Podeszłam do niego i przytuliłam się do jego pleców. Odwrócił się do mnie i przytulił jeszcze mocniej.
-Przepraszam. Ty mi też się podobasz, ale dajmy sobie czas. Nie jestem gotowa.-Uśmiechnął się pod nosem i kiwnął twierdząco głową.
***
Od autorki: Hejka naklejka! Przejdę od razu do rzeczy.
Diego i Fede nie pamiętają Jessici. Ale czemu? A już wiem! Przecież się zmieniła! xD
Verdas wyznaje Vivi, że jej się podoba *0* Oni się kochali ^^ xD
Violetta nic nie pamięta '0' Jak można tego nie pamiętać, hę?!
Post z Q&A będzie wstawiony równo gdy wybije 50k, więc trzeba troszkę poczekać :**
Do następnego :*
7 komentarzy-> Chapter 10.
Buziaki,
Daria *-*
 
             

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nadciągam!
      Jess i ten jej tekst o małym Verdasku.
      Rozwaliło mnie to.
      Imprezka. Alkohol . Taniec. Seks.
      O tak Królik lubić.
      Przespali się! Aaaa jak super!
      Wyznał jej, że ona mu się podoba.
      Zajebiście. Teraz tylko czekać na ten parring
      Czekam na next :-)
      Pozdrawiam Królik!
      Buziaczki :* ❤

      Usuń
  2. Jak zwykle nie wiem co napisać.
    Po prostu cudo *.*
    Mega.
    Liczyłam że Leonetta po tym małym incydencie nie będzie się chciała znać i takie tam ale nie.
    Miłe zaskoczenie Leon powiedział cze Viola mu się podoba.
    Najbardziej mnie zastanawia czy czasem dzieci z tego nie będzie?
    Czekam na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje posty są super!!! 😄 Bardzo podoba mi się fabuła. 😍 P prostu za***isty

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej!
    Rozdział... Cudeńko!!
    Leonetta, moja słodka leonetta...
    Spali ze sobą!!
    Fede i Diego nie poznali Jess.
    Wow, naprawde musiała się zmienić!
    I te tekściki o dziecku!
    Nie no, po prostu same zajebistości!

    Buziaki :-***

    OdpowiedzUsuń
  5. Oni się kochali, aww!
    Najlepszy rozdział jaki napisałaś,
    czekam na next.
    Xoxo

    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Agrh!!!!
    Dajmy sobie czas? Nie!! :'(
    V, dlaczego to zrobiłaś.
    Leon jej powiedział, że mu się podoba
    I on jej też
    I było buzi buzi (^.^*)
    Zuzia ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz wywołuję uśmiech na mojej twarzy oraz motywuję do dalszego pisania, za co Wam serdecznie dziękuję! ❤

Statystyka

Informacje

Blog opowiada o losach bohaterów serialu "Violetta". Nie jest odwzorowaniem serialu.

Rozdziały są publikowane w każdą niedzielę.


Szablon widnieje od 12.08.2015 r.

Wykonał go mój grafik.
Treść zawiera wulgaryzmy, bez treści erotycznej.

Kontakt:
setka.verdas@o2.pl
Data założenia bloga: 21.02.2015 r.
Tytuł aktualnego opowiadania: "In My Dreams"


Pozdrawiam, Daria.

Obserwatorzy

Moja lista blogów, które czytam ^^

Tłumacz! ;D

© 2015 Daria Jorgistas
BDSGN