środa, 16 marca 2016

LBA #1+Przeprosiny.

    
Nie mogę z tego gifu :')




       Na samym początku chciałabym was bardzo, ale to bardzo przeprosić za moją nie obecność. Nie mam pojęcia jak to się stało. Nie miałam za bardzo czasu kiedy napisać rozdział i chyba też moje lenistwo wzięło górę. Naprawdę przepraszam. W tym tygodniu jeszcze się nie pojawi rozdział, ale na przyszły postaram się dodać.




        A teraz chciałam podziękować Karolinie Ferro [BLOG] za nominację do LBA. :)

1. Ile masz lat?
Dokładnie 8 dni temu skończyłam 14 :D


2. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
Sydney. Zawsze marzyłam tam pojechać, ale jak nie Sydney to Warszawa ;)

3. Twoje największe marzenie?
Jechać na koncert 5SOS i wyjechać do Australii, no i wydać swoją własną książkę ;D

4. Ulubione zwierzę?
Pingwin, pingwin i jeszcze raz pingwin!

5. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
Pokój na ziemi i brak głodu w Afryce! Nie no. Tak na serio to nie mam pojęcia, ale wydaje mi się, że pasja. Pasja i szczęście. Moim zdaniem każdy powinien mieć pasję chociaż mało istotną jak np. zbieranie znaczków pocztowych. Dzięki temu, że każdy ma jakąś pasję jesteśmy szczęśliwi, ponieważ robimy to co kochamy.

6. Ulubiony/a aktor/ka?
Nie wiem.

7. Twoja szczęśliwa liczba?
Myślę, że 18 ;)

8. Jak zaczęłaś z blogowaniem?
Myślę, że już praktycznie każdy zna moją przygodę z blogspotem. Na samym początku miał być zwykły zakład o to czy założę bloga, później zaczęłam myśleć nad tym bardziej poważniej i tak o to jestem tu z wami rok!

Nominuję:
Camouflage [BLOG]
Mellon Mell [BLOG] 

Pytania:
1. Ulubiony kolor?
2. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
4. Jak zaczęłaś swoją przygodę z blogspotem?
5. Ile masz lat?
6. W jakim województwie mieszkasz?
7. Jakie zwierzę byś chciała mieć?
8. Ulubiony film/serial?
9. Ulubiona książka?
10. Masz ulubionego bloga?

Buziaki,
Daria *-*

2 komentarze:

  1. Aaaaaa dziękuję za nominację!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ja też dziękuję gorąco na nominejszyn, już szykuję zakładkę z odpowiedziami :D
    To moja nieliczna nominacja, także miło, że o mnie pamietałaś.
    Dzieki!
    Xoxo

    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz wywołuję uśmiech na mojej twarzy oraz motywuję do dalszego pisania, za co Wam serdecznie dziękuję! ❤

Statystyka

Informacje

Blog opowiada o losach bohaterów serialu "Violetta". Nie jest odwzorowaniem serialu.

Rozdziały są publikowane w każdą niedzielę.


Szablon widnieje od 12.08.2015 r.

Wykonał go mój grafik.
Treść zawiera wulgaryzmy, bez treści erotycznej.

Kontakt:
setka.verdas@o2.pl
Data założenia bloga: 21.02.2015 r.
Tytuł aktualnego opowiadania: "In My Dreams"


Pozdrawiam, Daria.

Obserwatorzy

Moja lista blogów, które czytam ^^

Tłumacz! ;D

© 2015 Daria Jorgistas
BDSGN