niedziela, 28 lutego 2016

Chapter 22| Co twoje to i moje kochanie.



         

 
Zostaw komentarz. To mnie motywuję.
           Hiszpania, to piękne miejsce chociaż była noc. Dawno nie wyjeżdżałam na granice. Chociaż? Byłam w Rzymie, ale to nie za bardzo był wyjazd. Obecnie siedzę na lotnisku i czekam, aż Leon zjawi się z walizkami. Popatrzyłam na zegarek. Piętnaście minut. Co on tam tak długo robi? Zabiję kiedyś tego człowieka.
-Em skarbie?-Zapytał zmieszany.
-Wreszcie! Co tak długo robiłeś? I gdzie moja walizka?
-O tym chciałem ci powiedzieć. Tak jakby. Zapomniałem jej wziąć z taksówki…
-Jak to zapomniałeś?
-Spieszyliśmy się i jej nie wyciągnąłem…-Podrapał się nerwowo po karku.
-Ugh.-Parsknęłam i skierowałam się w stronę wyjścia zostawiając chłopaka samego. Stanęłam przed lotniskiem i zastanawiałam się, w którą stronę pójść. Nagle poczułam pociągnięcie za rękę.
-Kochanie stój. Ja nie chciałem naprawdę. Kupimy ci nowe ciuchy na ten tydzień, a dzisiaj przenocujesz w moich ciuchach.-szepnął łapiąc mnie w talii.
-Już to widzę. Ja w twoich ciuchach to jak mrówka w kałuży.-Fuknęłam.
-Jakie porównanie.-Zaśmiał się.-A w moich ubraniach wyglądasz bardzo pociągająco.-dodał całując monie w skroń. Po moim ciele przebiegł przyjemny dreszcz, a na mojej twarzy znalazł się momentalnie rumieniec. Jednym zdaniem. Stałam czerwona jak burak. Wciągnęłam szybko powietrze i chwyciłam Verdas’a za dłoń.
-Tak myślałem.-Uśmiechnął się triumfalnie po czym poszliśmy do hotelu. Ten tydzień będzie męczący. Chyba, że się mylę.
-Mylisz się.-Powiedział cicho szatyn. Chwila. Jak on to?-Mam swoje sposoby słońce.-Rzucił z uśmiechem.

Ludmiła
       Siedzę na kanapie i skaczę z kanału na kanał. Na sobie mam tylko luźny dres i bluzę Federico. Sięgnęłam po miskę z popcornem leżącą na stoliku przede mną.
-Jak się maja moje skarby?-Zapytał Fede całując mnie w policzek.
-Dobrze się mają.-Zaśmiałam się. Usiadł obok mnie i wziął trochę popcornu.-Ej! To moje!-Pisnęłam zła.
-Co twoje to i moje kochanie.-Cmoknął ustami posyłając mi całusa w powietrzu.-Na co masz ochotę?-Zadał kolejne pytanie.
-Hym.. Na pizze hawajską i cole z lodem, o i na sałatkę grecką i…-Wymieniałam na palcach, ale brunet mi przerwał
-Zamówię pizzę.-Zarechotał.
-Co ty chcesz? Jestem kobietą w ciąży! Jem za dwoje.-Tłumaczyłam się. Pokiwał lekko głową i objął mnie ramieniem.-Chyba miałeś zamówić pizzę.-Rzuciłam do niego.
-Pff.. Mam jeszcze czas.-Rzekł przyciskając mnie do siebie.
-Niech ci będzie.-Odparłam całując go w policzek.
            Resztę wieczoru przesiedziałam w salonie zajadając się pizzą razem z  Federico. Odkąd dowiedział się, że jestem w ciąży traktuję mnie jak księżniczkę. Jak nie on normalnie. Przynajmniej wiem, że mam pomoc z jego strony, która zawsze mi jest potrzebna.
-Fede..
-Tak?
-A co jeśli poronię? Co jeśli poród nie pójdzie sprawnie? Albo urodzę i ze mną będzie coś nie tak? Co wtedy?
-Skarbie.. Byłaś u lekarza. Mówił, że wszystko dobrze. Będę przy tobie wtedy. Nie opuszczę cię.
-Na pewno?
-Tak.-Uśmiechnął się lekko. Przytuliłam się do niego mocno.-Nigdy cię nie opuszczę.-Szepnął

Leon
        Leżę na łóżku i czekam na Violettę, aż wyjdzie z łazienki. Mam nadzieję, że nie będzie mi już wytykać tego, że zapomniałem jej walizki. Po chwili usłyszałem przekręcający się zamek w drzwiach. Castillo wyszła ubrana w mój pomarańczowy T-shirt i w czarnych krótkich spodenkach.
-Ugh. Nie patrz tak na mnie.-Powiedziała rzucając się na łóżko.
-A to niby dlaczego? Jesteś moją dziewczyną mogę na ciebie patrzeć w taki sposób.-Odparłem wciągając ją na moje kolana. Uśmiechnęła się do mnie i pocałowała.-Ale nadal nie wybaczę ci tego, że zostawiłeś moją walizkę w bagażniku.-Dodała.
-A jak zrobię tak?-Powiedziałem i zacząłem ją łaskotać.
-Miałeś tak nie robić!-Pisnęła przez śmiech łapiąc oddech.
-Ups? Zapomniałem.-Uśmiechnąłem się.
-Kupię ci ten syrop na pamięć dla seniorów wtedy będziesz pamiętać!
-Jestem, aż tak stary?
-Pff.. Tak.-Skinęła głową.
-Tylko dwa lata starszy skarbie.-Mruknąłem całując ją.
***
Od autorki: Rozdział miał być wcześniej, ale nie miałam dostępu do internetu, gdyż, ponieważ nie było mnie w domu. Ale liczy się, że jest :D Więc tak, co u was? U mnie ok wreszcie wyzdrowiałam 8) Pogadałabym z wami trochę lel, ale nie wiem jak. Macie jakieś pomysły? ;)
Do następnego!
10 komentarzy-> Chapter 23
Buziaki,
Daria *-* 

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Weź mnie zabij,ok?
      Cholera jasna. Nie wiem jak to możliwe, że ja nie zauważyłam, że dodałaś rozdział. Przychodzę z takim opóźnieniem, że aż mi wstyd. Bardzo wstyd. Masakra. Nie mam usprawiedliwienia dla siebie. Żadnego. Powinnam nieźle oberwać w tym momencie. Serio mówię. Jeszcze takiego opóźnienia nie miałam na żadnym blogu. Boże. Nie wybacze sobie tego.

      Cuuuddooowny :* ❤
      Leon idioto ty myślisz?!
      Zapomniał zabrać walizkę. Ot tak. Boże.
      Violka wściekła. Co się dziwić.
      Nie ma ubrań. Jeżdżą sobie w taksówce 😂😂
      Lu martwi się porodem i w ogóle. Będzie dobrze. Chyba nie planujesz żadnych komplikacji.
      Wieczór w Hiszpanii rozpoczęty.
      Violka w ubraniach Verdasa. 😂
      Biedna.
      Fantastyczny. Genialny. Wspaniały. Boski.
      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      PS. Błagam Cie. Wybacz mi. 😞😢

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kochana! Wybacz, że tak późno!!
      Zajebczasty post!!

      Uu Leon zgubił walizki Violki.
      Nie chciałabym być w jego skórze xD
      Ojejciu!! Fedemiłka taka słodka!!
      Ehh Luśka i jej apetyt!
      Co zrobić? Ja za dwoje :D
      Haha Leonowi przyda się syrop na pamięć xD

      Jeszcze raz zajebisty!!
      Czekam na next'a

      Buziaki :***

      PS zostałaś u mnnie nominowana do LBA

      http://crazygirls-and-lovedream.blogspot.com/2016/03/lba-1.html

      Usuń
  3. Cuuudo <3
    Czekam na nexta ;) :) :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity rozdział! Z niecierpliwością czekam na następny ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się ciesze,że dodałaś kolejny rozdział ich perypetii. Nie mogłam się doczekać. Mam nadzieję,że nie Bedziesz kazała mi długo czekać na kolejny rozdział. To taki wstęp. Ale teraz do sedna...... Rozdział jak zawsze wspaniały. Całuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny ��

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz wywołuję uśmiech na mojej twarzy oraz motywuję do dalszego pisania, za co Wam serdecznie dziękuję! ❤

Statystyka

Informacje

Blog opowiada o losach bohaterów serialu "Violetta". Nie jest odwzorowaniem serialu.

Rozdziały są publikowane w każdą niedzielę.


Szablon widnieje od 12.08.2015 r.

Wykonał go mój grafik.
Treść zawiera wulgaryzmy, bez treści erotycznej.

Kontakt:
setka.verdas@o2.pl
Data założenia bloga: 21.02.2015 r.
Tytuł aktualnego opowiadania: "In My Dreams"


Pozdrawiam, Daria.

Obserwatorzy

Moja lista blogów, które czytam ^^

Tłumacz! ;D

© 2015 Daria Jorgistas
BDSGN