sobota, 2 stycznia 2016

Notka aktualizacyjna na 2016 r.+Podsumowanie roku 2015.

***
Witam, Witam!
            Wiem, że miał być dzisiaj rozdział i zapewne na niego czekacie, ale.. zresztą przeczytajcie, a się dowiecie.
Na samym początku może podsumowanie roku 2015. Więc tak, Na chwilę obecną jest:



59 816 wyświetleń,
16 obserwujących bloga,
26 osób obserwujących mój profil na google+,
331 komentarzy.

I powiem tak. Wow. Dużo tego. No to tyle w podsumowaniu. Nie mam pojęcia co jeszcze napisać. A może.. Już wiem! Dziękuję. Dziękuję za tyle wyświetleń w niecały rok!
            Jeśli chodzi o aktualizację. Jest rok 2016, czyli czas na zmiany! Zmiany zaczną się od tego, że rozdziały będą dodawane od teraz w niedzielę. Dlatego jutro będzie dodana szesnastka. Następna sprawa to miejsca. Pod każdym rozdziałem zajmuję miejsca. Jeśli chce ktoś z was miejsce pod rozdziałem bądź dedykację proszę pisać pod tym postem. Od razu mówię. Jeżeli zajmę miejsce pod rozdziałem i ta osoba nie wróci 3 razy na to miejsce, nie będę dalej zajmować, ponieważ uważam, że takie zajmowanie nie ma sensu. To chyba tyle. Właśnie. Zapomniałabym. Wpadłam na pomysł, żeby założyć jakieś konto społecznościowe typu Snapchat, Kik, itd. Ponieważ chciałabym w jakiś sposób być bliżej was i informować was dwa razy szybciej niż zwykle. Gdybym założyła np. Kik'a moglibyście zadawać mi różne pytania itp. Macie jakieś pomysły? Jak tak piszcie w komentarzu. :)

Buziaki,
Daria *-*

4 komentarze:

  1. Gratuluję osiągnięć!
    U mnie też szaleństwo! Bo ponad 400 komentarzy, 30 osb i tyłu cudnychyba czytelników!
    Życie jest piękne Daria!
    Gratulacje jeszcze raz.
    A co do miejsca, to może mi zajmij, spróbuję nadrobić zaległości. Głupio tak nie wracać.
    No to sukcesów!
    ♡♡♡

    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, aż tyle tego wszystkiego o.O
    Wyświetlenia, oberwatorzy, komki!!
    Ale wiesz co?
    Zasłużyłaś.
    Gratulacje kochana <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz wywołuję uśmiech na mojej twarzy oraz motywuję do dalszego pisania, za co Wam serdecznie dziękuję! ❤

Statystyka

Informacje

Blog opowiada o losach bohaterów serialu "Violetta". Nie jest odwzorowaniem serialu.

Rozdziały są publikowane w każdą niedzielę.


Szablon widnieje od 12.08.2015 r.

Wykonał go mój grafik.
Treść zawiera wulgaryzmy, bez treści erotycznej.

Kontakt:
setka.verdas@o2.pl
Data założenia bloga: 21.02.2015 r.
Tytuł aktualnego opowiadania: "In My Dreams"


Pozdrawiam, Daria.

Obserwatorzy

Moja lista blogów, które czytam ^^

Tłumacz! ;D

© 2015 Daria Jorgistas
BDSGN