środa, 21 stycznia 2015

Prolog :D

To ja i moja przyjaciółka :*
    Hej jestem Violetta i mam 19 lat. Na razie studiuje wraz z moją przyjaciółką Ludmiłą Ferrero inaczej Lu.Studiuję Biznes, a ona Reporterstwo , ale nie długo koniec roku i wracamy do BA(od aut. Dla nie kumatych do Buenos Aires :D) jestem ciekawa jaką dostanę ocenę końcową, ponieważ gdy dostanę 5 to każda firma mnie przyjmie jako asystentkę lub kogoś o wyższym stanowisku.
Lu, gdy wróci do BA chcę koniecznie zostać reporterką w słynnym magazynie ,,Cross New"(czyt.Kros Niu),w którym są opisywane wszystkie newsy o modelkach, o sławnych projektantach mody,o aktorach oraz  wywiady, nad którymi Lu chcę pracować. Teraz idę się przejść po mieście, dlatego że Lu w tej chwili ma zajęcia, a ja się nudzę więc co mi szkodzi.
_______________________________________________________________
Oto prolog mojego opowiadania o Violettcie <3 To jest moje pierwsze opowiadanie więc
proszę nie hejtować. Mam nadzieje, że wam się spodoba. Dziś postaram dodać pierwszy
rozdział opowiadania.

Setka :*

2 komentarze:

Każdy Wasz komentarz wywołuję uśmiech na mojej twarzy oraz motywuję do dalszego pisania, za co Wam serdecznie dziękuję! ❤

Statystyka

Informacje

Blog opowiada o losach bohaterów serialu "Violetta". Nie jest odwzorowaniem serialu.

Rozdziały są publikowane w każdą niedzielę.


Szablon widnieje od 12.08.2015 r.

Wykonał go mój grafik.
Treść zawiera wulgaryzmy, bez treści erotycznej.

Kontakt:
setka.verdas@o2.pl
Data założenia bloga: 21.02.2015 r.
Tytuł aktualnego opowiadania: "In My Dreams"


Pozdrawiam, Daria.

Obserwatorzy

Moja lista blogów, które czytam ^^

Tłumacz! ;D

© 2015 Daria Jorgistas
BDSGN