środa, 23 września 2015

Wyniki Konkursu.

Witam was w ten piękny wieczór!
Nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu.
Nie będę owijać w bawełnę. Napisze krótko i na temat.



Miejsce I:
Victoria
Miejsce II:
Karolina Staszek
Miejsce III:
Jorgi Verdas



Dziękuję dziewczyna za tak ciekawe prace. Trudno mi było wybrać i mam nadzieję, że wybrałam sprawiedliwie. Gratuluję wygranej każdej z osobna! :) 
W sprawie nagród skontaktuje się z wami przez e-mail, jutro.
Teraz jedno ważne pytanie.
Jeśli zgadzacie się na opublikowanie waszych OS na blogu napiszcie komentarz pod tym postem :)
Jeszcze raz gratuluję I do zobaczenia w rozdziale 2!
Ps. Bardzo, ale to bardzo dziękuję wam za 40k wyświetleń, które dosłownie przed chwilą wybiło!
Dużo to dla mnie znaczy. :*
Daria *-*

2 komentarze:

  1. 2 miejsce ! Tak , tak , tak! Jezu mam 2 miejsce ! Zgadzam się na opublikowanie mojego OS !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się na opublikowanie mojej pracy. Nie spodziewałam się że w ogóle zajmę któreś miejsce.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz wywołuję uśmiech na mojej twarzy oraz motywuję do dalszego pisania, za co Wam serdecznie dziękuję! ❤

Statystyka

Informacje

Blog opowiada o losach bohaterów serialu "Violetta". Nie jest odwzorowaniem serialu.

Rozdziały są publikowane w każdą niedzielę.


Szablon widnieje od 12.08.2015 r.

Wykonał go mój grafik.
Treść zawiera wulgaryzmy, bez treści erotycznej.

Kontakt:
setka.verdas@o2.pl
Data założenia bloga: 21.02.2015 r.
Tytuł aktualnego opowiadania: "In My Dreams"


Pozdrawiam, Daria.

Obserwatorzy

Moja lista blogów, które czytam ^^

Tłumacz! ;D

© 2015 Daria Jorgistas
BDSGN